Vi ser frem til å høre fra deg!
11 stillinger (av 20)
-
Kursveileder grunnleggende ferdigheter kveldstid nettbasert
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen, Nettundervisning
-
Kursveileder AMO kjøkkenassistent Norskundervisning
Avdeling for språk og pedagogikk · Bergen
-
Er du sykepleier og ønsker en deltidsjobb?
Avdeling for utdanningsområdet helse og oppvekst · Bergen
-
Faglærere/timelærer fagskole- Renholdsledelse
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen
-
Timelærer fagskolen salg og markedsføring
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen
-
Vi søker timelærer til teori til fagprøven
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen, Nettundervisning
-
Vi søker lærere til opplæring i Excel
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen
-
Vi søker timelærer til teori til fagprøven i salgsfaget
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen, Nettundervisning
-
Timelærer på fagskole AOF Vestlandet- Agder
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen
-
Timelærer på fagskole AOF Vestlandet-Agder
Avdeling for utdanningsområdet økonomi og administrasjon · Bergen
-
Faglærer Klinisk vurderingskompetanse
Avdeling for utdanningsområdet helse og oppvekst · Bergen
Om Tirna
Tirna har i dag ca. 50 administrativt og faglig ansatte og ca. 500 lærere i ulike stillingsandeler. Vi har hovedkontor i Haugesund og avdelingskontorer i Bergen, Stavanger og Kristiansand. Fagskolen Tirna er en av landets største ideelle/ private fagskoler. Tirna driver en omfattende kurs- og utdanningsvirksomhet for voksne innen fagskole, videregående opplæring, kompetanse pluss, bedriftsinterne opplæringstiltak og andre kompetansehevende tiltak mot arbeidslivet. Fagskolen Tirna tilbyr høyere yrkesfaglig utdanning og har fagområdeakkreditering innen helse- og oppvekstfag og økonomisk-administrative fag.
Grunnlagt
1977
Medarbeidere
ca 550
Jobber du allerede i Tirna?
La oss rekruttere sammen og finne din neste kollega.